tisdag 11 november 2008

Karlar vilken planet kommer dom ifrån egentligen!?

Som ni förstår har jag varit väldigt bakis idag och det är bara mitt fel. Jag klandrar INGEN annan. Jag tycker jag har lyckats väldigt bra att ta mig igenom denna dag. Alla vet hur tråkigt det är att vara bakis. MEN det spelar ingen roll hur bakis eller sjuk man är så är alltid karlarna värre, VARFÖR!? Är vi inte alla lika!? En karl som är bakis/sjuk kan inte göra någonting hemma, INGENTING för dom är dåliga, stackars dom. Men när vi tjejer är bakis/sjuka ja då ska vi fixa allt iallafall. Laga mat, handla, ta hand om barnen och komma ihåg saker som tex utflykten imorgon. För dom har ju jobbat och är trötta!! Någon mer som har det så här hemma!?

3 kommentarer:

MorsanMia sa...

Karra du har gift dig med fel karl.
Ingen mer än du har det så.
Se dig om efter något bättre på andra sidan häcken

Sus sa...

Kan det vara så att din man jobbade idag och du "bara" var bakis =)
Men vaddå? Ni hade ju roligt. Alla måsten kan väl vänta?

Sus sa...

...alltså jag menar...han kan ju göra allt i morgon som du inte orkade med i dag..