tisdag 11 november 2008

ojojojoj

Idag har varit en jobbig dag. Var länge sedan jag var sån här. Kan inte minnas när det var sist.
Gårdagen var väldigt trevlig. Kul med bio med vännerna. Filmen var så där, okej! Vi gick vidare till Sturehoff för att ta EN drink, blev TVÅ så klart. Sen gick vi vidare till Engeln i Gamla Stan där blev det FLER drinkar. Efter att Engeln stängde skulle man ju kunna tro att jag åkte hem, vilket jag borde ha gjort men det blev efterfest i Saltis med TVÅ flaskor champange. Pricken över i med denna efterfest var att fyra hus ifrån så bor Carola Häggkvist. Tyvärr så såg jag henne inte, vart kolsvart hos henne hon sov väl som man borde göra en måndagnatt.

Kom hem vid 04.00 tiden, gav lilleman mat för han vakna ju precis när mamma kom hem. Somnade som en stock därefter. Johan väckte mig vid 07.00 då han åkte till jobbet. Somna om och gick upp 08.20 för att göra iordning Maya och lämna henne på dagis. När vi kom hem från dagis var det matdags för lilleman igen. Gav honom mat, han somnade om på en gång. Jag gick och tog en pratstund med Herr Ulrik sen la jag mig för att få rusa upp igen för ett snack med herr igen, fy faan!!! Sen däcka jag och vi sov till 11.30. Vaken period fram till 13.30 sen sovdags igen tills det var dags att hämta Maya på dagis. Gud vilken händelserik dag jag har haft idag.
har inte ens dragit upp persinerna i vårt sovrum. Nej nu dröjer det LÄNGE innan det är dags igen. Min 30-årsfest kanske (31maj-09)

Har bilder från gårdagen, lägger upp dom när jag har mer ork

8 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Lägg inte upp bilder på mig tack.
Usch.

Och hon heter Häggkvist.

Ting sa...

Hahaha!
Låter helt galet!
Önskar jag bodde i Nacka jag med! ;O)

Chrissan sa...

Känns som att det var en alldeles lagom dag efter nattens händerlser. ;)

Sus sa...

Ja shit!
HÄGGKVIST!!!
Härda inte Herren Guds namn människa!!!!!!!!

KakanH sa...

märker att du har ändrat i inlägget... vad skrev du först?

Väntar på bilderna...... ;)

Karra sa...

Hade för mig att hon tog sögaard som efternamn när hon gifte sig men hon bytte kanske tillbaka efter skilsmässan..

Bilderna kommer under dagen

Kaos-Anna sa...

Inga bilder på mig.
Lova.
Inga.

Karra sa...

anna ingen fara du har ju inte lagt upp några på mig..