tisdag 20 januari 2009

Dagsläget

Erik har fortfarande feber, 38,4 men han är väldigt gnällig. Maya är feberfri men är så jävla förkyld och hostar så hon spyr. Håller på och tvättar igen efter en spy hon gjort. Våra sängkläder är klinisk rena det kan jag lova. Nu i denna stund sover båda två. Jag ska föröska hitta ett boende i Skärhamn. Vi ska ju på bröllop där den 6juni. som det ser ut just nu är allt uppbokat. Ska ringa turistbyrån och höra om det är någon som hyr ut privat, en stuga eller lägenhet. Jag har en idé om att hyra denna stuga eller lägenhet från torsdag den 4juni - söndag den 7juni. Då kan vi fira Mayas födelsedag där i lugn och ro och (detta har jag ej pratat om med mamma och pappa än) att dom kanske kunde följa med ner och fira Maya och sen ha barnen när vi ska på bröllopet. Sen på söndag skulle det ju passa bra om vi åker till syrran och firar Marcus. Dom fyller ju dagarna efter varandra. Men detta är ju bara mina tankar och idéer. Är ju många andra som ska tycka och tänka också.

2 kommentarer:

Chrissan sa...

Det är ju bara sååå trist när barnen är sjuka..nu är dottern frisk nog här för att gå till skolan i morgon. Håller nu tummarna att inte sonen eller jag o maken insjuknar i samma skit!

Karra sa...

Ja det är verkligen SÅÅ tråkigt. Håller tummar och tår att ni andra slipper skiten.