onsdag 28 januari 2009

Växer så det Knakar

Erik växer som bara den nu, Herregud. Jag kan inte knäppa hans overoll. Det är storlek 62 på den. Så nu sitter jag i ett litet dilemma. Det är ca två månader kvar av vinter sen börjar våren, mmm härligt. Ska jag behöva köpa en nya overoll bara för två månader och den kommer han ju aldrig kunna ha mer ialla fall. Hur ska jag göra!? Någon som har ett bra tips? Har frågat två av mina vänner som har barn som är några månader äldre men dom använder fortfarande sina. Tänkte kolla Blocket och Tradera men kruxet är ju att jag behöver den SNARAST.

1 kommentar:

Anonym sa...

Karin, hade samma dilemma Med Wilma. Hennes overall e ju 68. Nu går det ju inte ha ngt under såsom kofta för den e svår att knäppa. Vi köpte ju en overall på H&M inför nästa vinter men den e ju gigantisk. Jag har haft turen o få en fin fleeceoverall stl. 80 så hon få ha den sen med massor av undertlää istället. Hoppas därför att de ej blir supekallt.

Har du kollat på Myrorna? Har fått en del av en väninna som jobbar där och kläderna e mycket fräscha.
Kolla där, det e ju iaf billigt och man kan hitta rejäla fynd.

Kram >Heidi