onsdag 21 januari 2009

Nu blir det jobbigt

Nu har jag en jobbig tid framför mig. Maya äter som ni säkert redan vet pencilinkur mot öroninflammation/lunginflammation och hon har fortfarande feber. Erik var feberfri men inte längre, nu har han 39graders feber igen. Måste åka in med honom imorgonbitte. Inte nog med detta så är min kära man sjuk nu också. han har nu 38,4 i feber och då kan ni ju förstå hur sjuk han är. Han är döende. han tar feber var 10min. Han går runt och suckar och stönar och huttrar hela tiden. Han ser döende ut också. Visst är det synd om han!? Något jag inte fattar är: Varför blir inte jag så dålig, jag borde ju bli sjuk först av oss för det är ju jag som har tagit hand om dom mest och från början. Jag är fan stålmorsan nr 1. Inget bitar på mig. (Ligger väl i skiten till helgen)

7 kommentarer:

Chrissan sa...

Tur att din familj har dig! ;0)

Karra sa...

Tur för dom otur för mig ;-)

Karra sa...

det lät hemskt men du/ni förstår säkert vad jag menade. Love me Familj!!!

Anonym sa...

Ibland får man faktiskt lägga band på sina besvär. Bita ihop! Jag menar inte dig kära Karra utan din käre man.
Tur att världen har MORSOR!

KakanH sa...

jag fattar vad du menar...
hoppas att ni kryar på er och att barnen snart blir utan feber.

Filler.nu sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Filler.nu sa...

Jobbigt! Hoppas barnen mår bättre snart!