lördag 10 januari 2009

Resturangebesöket

Jaha då var besöket över. Äventyret slutade helt okej. Barnen skötte sig bra men lite tjat och lite gnat blev det men det är väl sånt man får räkna med. Vad åt jag då!? Jo kyckling, grönsaker, bearnesisås, halv vitlöksbröd andra halvan tog Johan så han åt 1½. Det var väl bra gjort av mig. Fast det höll inte i sig direkt. På denna resturange så hade dom mjukglass buffé så vad gjorde jag jo jag åt och jag njöt för gud vad gott det var. NU har jag ångest och jag tror jag börjar få tandvärk, ajajaj ont och fy helvetes dyrt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tandvärk! Hemska tanke. Hoppas att det stannar vid en tanke. Glöm ej att du har tandläkarcheckar.
Lille mor

Karra sa...

Ja verkligen. Känns lite bättre idag. Men jag får nog ta mig en tur för en undersökning. Dyrt men kanske blir billigare än att vänta.