måndag 12 januari 2009

Första dagen hemma

Vi blev väckta imorse kl.09.00 av att dom började renovera badrummet ovanför oss. Dom bilade upp golvet och fy fan vad det lät. Barnen vakna med ett ryck och bara skrek rätt ut. Alla var klara på 1½timme sen var vi ute. Vi kunde inte vara hemma. Vi var tillbaka för att inta lunch och vila en liten stund sen var det kört igen. Fy fan! En timme fixade vi sen var vi tvugna att gå ut igen. En tur till sjukhuset för min medicin var slut. När vi kom hem igen så var det lugnt och skönt. Imorgon börjar dom vid 09.00 igen. Maya är på dagis som tur är men jag och Erik då, vart ska vi vara hela dagen!? Hoppas det är sista dagen imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är du sjuk eftersom du äter medicin?

Karra sa...

Jag har nedsatt funktion på sköldkötel därför äter jag medicin. Fick det efter jag fött Maya, varför är det ingen som vet.