torsdag 15 januari 2009

Manlig Lek

Min älskade man är ju som sagt påväg upp till fjällen. Jag sms:ade förut och fråga hur det går och så och att jag saknar honom redan. Ett litet gulligt sms tyckte jag. Han svara gulligt också med att han älskar mig. Men i det andra så stod det så här: Vi har en tävling, den som får mest sms från flickvän/fru får springa naken runt stugan. Jaha och med det menar han då att jag inte ska skicka fler sms för då blir det ju han som får springa. Jag svarade: Jag tror du vinner. Ska jag vara elak och skcika fler sms eller ska jag ta det lugnt!? hmhmhm vet nog redan era svar... Jag tänker inte sluta skicka sms. Jag är ju inte med där uppe så får han springa naken runt stugan så får han väl göra det... Men vilken jävla lek, dom är närmare 40år gubbarna som åkte och med två tonårs söner. Ja man blir väl aldrig vuxen om man inte kan vara barnslig ibland eller!?

6 kommentarer:

Anonym sa...

SMS:A, SMS:A, SMS:A!!!!!!
Nej förestern tänk dig för. Han kan ju bli sjuk och då får du ett barn till att ta hand om när de kommer hem!

Karra sa...

Ja det är ju sant...

Ting sa...

Äh!
Jag skulle smsa som fan!
Gud vad roligt!

Unika sa...

Se till att dom andra dokumenterar när han springer! :)

Karra sa...

Ja gud det måste dom ju göra. jag vill ju se men inte närvara.

Anonym sa...

Nä men va fan Karin! SMS:a för fullt! Det skulle väl sitta fint som "straff" för att han är iväg och roar sig på egen hand. Hälsa honom från mig nästa gång! Kram Marie