lördag 24 januari 2009

Suger

Just nu suger mitt liv. Man går bara här hemma och tar hand om sina sjuka barn och sin sjuka man. Det är klart att det är synd om alla men jag börjar tröttna på detta. Vill inte längre. Sen när man bara går här hemma och drar så ser man alla måsten och dom blir ju inte mindre. Min ToDo-lista är låång nu. Jag fick ett litet utbrott förut för att det är så rörigt här nu, Johan sa att vi fixar det när vi mår bättre. NÄR fan är det då!? Hatar när det är rörigt omkring mig, blir så irriterad. Önskar jag kunda lämna lgh som den är i några timmar och låta proffs ta hand om det och komma hem till undan plockat och skinande rent. Och den där lukten, nyastädat-klinisktrent lukten mmm men det lär ju inte hända, fan jävla skit!

8 kommentarer:

Karin Berg sa...

Jag vill också ha proffs som städar mitt hem. Tänk vad mycket tid man skulle spara
Ha en trevlig lördag, trots allt.

Anonym sa...

Ni har ju städerska, ring henne!!!!

Anonym sa...

Ni har ju städerska, ring henne!!!!

Karra sa...

Hon har annat jobb nu så hon städar inte hos oss längre. Får skaffa en ny. Sen plockar hon inte undan det får man göra själv..

Anonym sa...

Hade jag bott nära dig hade jag kommit o städat åt dig gumman :-) Hang in there...
Ska oxå börja med GI nu till veckan, blir intressant att se om det blir nåt resultat... Kram Malin Bergström

Karra sa...

Vad snällt av dig Malin. Flytta närmare ;-) Det blir resultat jag lovar. KRAM

Kaos-Anna sa...

Jag har ett tips om en städmänniska.
Give me a call.

Anonym sa...

Ta chansen ring Anna ang städ.