torsdag 1 januari 2009

Första dagen

Jaha då var det 2009. Detta år fyller jag 30år och hälften av mina vänner. Skit vad många fester det kommer bli. Bröllop ska vi på, Samos på semestern, Maya fyller 4år, Erik fyller 1år, En av mina älskade vänner ska få sitt andra barn, ja det är en hel del som kommer hända detta år. Det kommer med all säkerthet bli ett super bra år. Jag ska ju bli 20-25kg lättare ;-) och min kära man ska ju hänga på så han går väl också ner si så där 15kg. Gud så snygg han kommer bli, ja jo visst är han snygg nu med men han kommer ju bli ännu snyggare sen. Han kommer nog bli lika snygg som han var första gången jag såg honom, 16nov-02, ojojoj trodde inte han skulle vara så snygg när han kom för att byta lås, ja det var 6år sedan. Tiden rullar på. Men tillbaka till 2009, som sagt vi kommer bli det snyggaste paret på klippan innan detta år är slut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får man fråga hur du ska gå tillväga med vitknedgången? Vore skönt att få lite motivationen. Man e inte sådär snygg längre efter att ha fött två barn tätt...

Lycka till!

/Cicci

Anonym sa...

KANSKE SKA HON PROVA GI MEDOTEN. DEN ÄR JU POPPIS NU!