lördag 14 februari 2009

Arlanda

Idag har vi varit på arlanda nästan hela dagen. Vi släppte av svärmor vid tåget och gick upp till busscentralen och hämta min kära bror sen drog vi ut till arlanda. Min kära bror åker till Thailand ikväll klockan 20:20. Är inte ett dugg avundsjuk, inte alls. Inte vill jag åka ner till vackra, varma, härliga, underbara Thailand nej nej jag trivs bäst här i kalla, blåsiga, snölösa Sverige. Eller INTE alls!!!! Sååå jävla avundsjuk. Jag vill tillbaka, är så fint och härliga människor därnere. Vi ska försöka åka i nov-09 eller feb/mars-10.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni haft med er tösen som varit magsjuk?

Karra sa...

Var en lättare sväng av magsjuka och det tackar vi för. Hon spydde två ggr på förmiddagen sen sov hon 3timmar sen var hon hur pigg som helst. Till middag drog hon i sig en stor portion spagetti och köttfärssås. Imorse välling och sem två tallrikar yoghurt.