onsdag 25 februari 2009

Undersökningar

Jag tycker det är så tråkigt när folk ringer och vill göra undersökningar inom ett vis ämne. Ikväll hände detta mig. En kvinna ringer och presenterar sig och jag säger okej. Något händer under samtalet som gör att detta blir ett mycket trevlig stund. Vi små pratar lite om dittan och dattan. Svara på frågorna och efter 37minuter är undersökningen klar. Jag var den första bloggaren av de fyriofem hon hade intervjuat under kvällen, inte dåligt. Hon tog adressen hit så vi får väl se om hon tittar in. Som tack för en trevlig stund så skulle hon skicka ett triss lott. Jag sa att jag skulle hälsa till henne när jag står och skrapar fram miljoner i NyhetsMorgon på TV4.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det var ett trevligt samtal lycka till med din vardag och med trisslotten som kommer så småningom.Hälsningar från Anita Markör

Karra sa...

Hej! Du hitta hit, kul! Vi får hoppas på vinst på trisslotten. Ha en bra fortsatt vecka. //Karin