tisdag 17 februari 2009

Värken avtagit

Idag känns det bättre i tandköttet. Kanske ska avvakta med att ringa till tandläkaren. Jag drar ut på det för jag hatar tandläkaren. Jag vill inte. Men herregud Karin du har fött två barn var av den sista med bara lustgas, ett tandläkar besök fixar väl du!? Så sa en vän till mig idag.. och det är väl sant men ändå det är ju tandläkaren, det gör ju ont och det är obehagligt. Man får inget av den smärtan, kanske om jag ber snällt så kasnke jag får ett bokmärke, vad tror ni!?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har fött tre barn med bara lustgas, men inte varit hos tandläkaren på 10 år! Jag HATAR tandläkaren.... så du är inte ensam! Skönt att värken avtagit!

Chrissan sa...

Hoppas du slipper besöka tandläkaren...

Mitt tåg kommer strax efter 15 på fredag. Anna (FruKaos) har lovat att möta upp mig och Jessica på stn så tar vi oss gemensamt till Gärdet.
Vad jag vet är det jag och Jessica som ska sova över. Ska bli såå kul!;)

Sen går mitt tåg hem kl. 12.51 på lördag. Ska hem och vidare på nästa party...;)