söndag 15 februari 2009

Vad händer idag!?

Jo idag ska Maya på sitt första barnkalas där alla dagiskompisar är bjudna. Detta är STORT för henne och hon ser fram emot det. Mamma och pappa fick INTE vara med. Undrar hur födelsedagsbarnets föräldrar har tänkt sig ang alla andra föräldrar, vi får kolla läget.

Johan är sugen på att köpa hus så han vill att vi ska åka och titta på ett hus/radhus idag. Jag är inte lika sugen på att flytta. Trivs väldigt bra här med närområdet, alla underbara grannar, nära till dagis, forum och stan. Det är klart att jag skulle vilja bo större men än så länge är det okej. Barnen har varsitt rum. Jag vill njuta av vår uteplats som Johan och min pappa har byggt lite mer. Den är ju inte riktigt klar än. Har många sommardrinkar att ta igen där ute.

Ikväll blir det en tur på Wii Fit igen. Är verkligen en skit kul grej. Synd bara att vi är tre stycken som tycker det för det dröjer så länge innan det är min tur igen. Blir bättre till veckan då Johan jobbar och Maya är på dagis då har jag det för mig själv.

Annars blir det en rätt lugn söndag!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ni ska ju flytta till värmland istället för nacka ! =)

Karra sa...

Ja man kan ju önska ;-)
Det hus jag vill ha är ju nu till salu. Västra Klintvägen, kolla på hemnet!!!

Anonym sa...

JA, huset är jätte fint! Men jag tycker ni ska satsa på förädrahemmet ;) Bättre läge ! hihi.

Karra sa...

Ta en allvarligt sncka med Johan för han lyssnar inte på mig!!!

Anonym sa...

hahaha, givet ;)

Anonym sa...

JAAAAAAAAA! KOM HEM!!!!
// MAMMA