fredag 13 februari 2009

Planering

Jag ÄLSKAR att planera saker, vill gärna ha ett finger med i allt. That´s me!!! Nu är det mycket runt omkring mig som jag gärna vill ha ett finger med i. Har sagt att jag vill gärna ställer upp och gör något men ingen säger något, ingen hör av sig. Det gör mig lite ledsen. men jag måste väl lära mig att inte ha ett finger med i allt, måste lära mig att backa. Det är svårt. Vill ju vara till hjälp.
Jag får lägga all planering på min kommande 30årsfest istället. Sen har jag ju tradera... ...

6 kommentarer:

Chrissan sa...

Då är vi två som gillar planering.
God planering gör mig avslappnad...ja mitt kontrollbehov blir tillfredsställt.
Behöver jag nämna att jag inte är avslappnad inför nästa fredag...;)

Anonym sa...

Va heter du på Tradera då? Så man kan kolla in dina auktioner!!!

Karra sa...

Chrissan: Nästa fredag komemr bli så kul, vi ses ju då!!!

Karra sa...

Anonym: Samma som här!!!

MorsanMia sa...

Det är nog ett familjedrag

Karra sa...

MorsanMia: Ja det tror jag med :-)