lördag 21 februari 2009

Bra igen

Efter en lång promenad med hela familjen och en lunch i goda vänners sällskap så är jag på fötterna igen. Har till och med orkat städa nu på sena eftermiddagen, det ni!!

Ikväll blir det ju självklart melodifestivalen. det sägs ju att denna deltävling är den sämsta. Kan inte få ihop det riktigt, BWO, EMD och Velvet är ju med, dom är ju b ra artister iallafall. ja vi får väl se vad detta startfält har att ge. Förmodligen kommer våra andra grannar hit och sitter tillsammans med oss. Alltid kul med sällskap.

Nu ska jag nog skriva mina inbjudningskort till min 30års fest. Är ju inte så lång tid kvar, 3månader och 10dagar, tiden går fort.. Herregud lilla unga jag ska fylla 30år, 30ÅR är ju SKIT gammalt egentligten! Vart tar tiden vägen, var ju inte längesen man var 20år och flängde över allt, då var man inte rädd för fan själv. Herregud!!! Snart är min dotter där. Jag kommer vara som ett nervvrak, vad har man gett sig in på... ...

Inga kommentarer: