söndag 1 februari 2009

I´m Back

Nu är jag tillbaka efter gårdagen. Idag är jag trött, seg och tung i huvudet. Men fan vad kul vi hade det igår. Tjejmiddag med goda drinkar och bra musik. MYCKET tjejsnack och med det vet ju alla tjejer vad det innehöll. Man fick reda på mycket saker om sina nära vänner/grannar som man inte kunde ana, herregud vad vissa överaska. Kul kul kul!!!! Vi avslutade kvällen på Patricia. Mycket folk lite för mycket tyvärr men vi skaka loss ända till klockan var 02:30 sen fick det vara nog, vi drog hem. Mina steg för gårdagen/natten slutade på 19697, inte illa!!! Nu drar jag mig tillbaka till soffan för att titta på film. En pizza skulle ju sitta fint nu men jag tar en kebabsallad istället.

6 kommentarer:

Miranda sa...

Kebabsallad? Det lät minsann ganska smarrigt!
http://limepaj.blogspot.com/

Anonym sa...

ÄR Kebabsallad ok att äta om man vill gå ner med GI kost.

// Undrande????

Chrissan sa...

Låter som en kanonkväll!!

Brukar också ta kebabsallad när vi köper hem mat. Gott!

Karra sa...

Anonym: Varför skulle det inte vara okej att äta Kebabsallad med GI, är ju inga kolhydrater i. Bara kött och grönsaker och vitlökssås.

Anonym sa...

Hej Karin!

Hade du inte slutat äta kött?

Låter som ni hade en kanon kväll!

Kram Heidi

Karra sa...

Jo men jag har börjat ätit igen blir så ensidigt med GI annars.. Går så där!! ;-) kött är ingen favvo direkt...