fredag 20 februari 2009

Börja i tid

Dagen började väldigt tidigt hos familjen broberg idag. Båda barnen vakande klockan 07:00 och ingen ville somna om så det vara bara upp och hoppa. När klockan var 08:30 var vi påklädda och påväg ut. Vi tog en tur till miljöstugan och slängde glas innan Maya skulle till dagis. När jag lämnade Maya så tog jag och Erik en promenad. Herregud var länge sen jag var uppe så här tidigt och klar när klockan är 09:00 men skönt var det. Vi stannade till på Forum, handla pyjamas , tröja och en keps till lilleman, nya Kitty jens och trosor till Maya. En tröja till mig själv som jag ska ha ikväll och den är INTE svart. Väldigt sommrig och snyggt. Sen har jag köpt inbjudningskort till min 30årsfest. Ska göra iordning dom och lägga dom på lådan inom två veckor tänkte jag. Bra att vara ute i god tid!!!

Inga kommentarer: