fredag 10 oktober 2008

alla dagar lika

Herregud det är fredag idag gud så skönt med hela helgen framför sig. Ja så tycker nog de flesta men inte jag. Alla dagar är ju lika nu när man är hemma och mammaledig. Det som är bäst med helgerna är väl att mannen är hemma och hjälper till.

Han ska på fotboll på lördag Sverige - Portugal och det är mitt fel. Han fick två biljetter i bröllopspresent, vi firade 2år den 26aug. Polarn han ska gå med ska jobba direkt efter matchen så man kan ju hoppas att han kommer hem direkt men det betvivlar jag starkt på. Kommer upp ett gäng gubbar från Kristinehamn som ska bo i gästlägenheten som vi har i området. Dom ska också gå på matchen så han söker nog upp dom och drar ut på galej medans jag får än en gång vara hemma med barnen. Oj oj oj vad många gånger jag har tillgodo, ni kan bara ana! Räkna med mig när det är galej på gång till våren, I will be there!

Inga kommentarer: