onsdag 8 oktober 2008

Vi däckade!

Gud så skönt han somnade till slut och jag med men han sover än.
Två timmars sömn mitt på dagen är inga fel men..
Jag hade ju tänkte att vi skulle ta en promenad till Forum och MAXI och fixa lite saker men det får jag väl göra med två barn istället. Ja det får bli så, det bästa är ju att Maya vill ju leka i minihuset på MAXI så om jag tar MAXI först och lämnar henne där så kanske jag hinner till Forum fram och tillbaka, vad tror ni!? 1½timme får dom vara där eller så får hon följa med.

NU vakna han, matdags IGEN
Är det normalt att en tre veckers bebis äter var 2-3timme?
Gud han kommer ju bli hur stor som helst om han fortsätter så här.

2 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Man får inte lämna lokalen.
Av försäkringssjäl.
Dessutom skulle jag aldrig lämna Maxi, tänk om det blir en katastrofsituation. Bomber, bränder och rån.
Men jag är ju den oroliga typen.

Karra sa...

Jag gjorde det inte.. bara en tanke!!