måndag 6 oktober 2008

Hämtdags!

Nu klockan 16.00 är det dags att hämta storasyster på dagis.
Får nog bli en tur till parken även om det inte är så lockande men det är ju fint väder.

Johan ringde förut och sa att han jobbar sent idag så man får fixa båda barnen + middag ikväll, ja det sak väl gå. Ser fram emot den kvällen det är min tur att få vara KARIN, inte mamma och inte fru, jag älskar att vara mamma och fru så missförstå mig rätt.
Gå ut äta mat, dricka gott i vänner sällskap, dansa och lyssna på schlager och inte behöva tänka på något alls bara få vara. helst av allt då ska man ju vakna upp någon helt annanstans än hemma också.
Piggna till och äta fet mat innan man kommer hem och möter vardagen igen.
Ja ska vi säga nästa sommar, att det är min tur då!?

2 kommentarer:

MorsanMia sa...

Det går fort till sómmaren, jag lovar

KakanH sa...

Jag trodde det var jag som var KARIN. :P

Jag ska iväg till en god vän den 24 eller är det den 25 som är lördagen? Då ska vi göra stan osäker. *längtar* (trots att jag inte har barn)