söndag 26 oktober 2008

FAAN också!!!

Jag tog beslutet att åka iväg och ta mig en titt till på klänningen. Tog med mig Maya och lämna lilleman och Johan hemma. Jag tänkte jag tar Sickla första sen Forum. DUMT av mig! På Sickla hade dom inte klänningen alls och när jag kom till forum in på Åhlens så står det en dam med MIN klänning i famnen och skulle betala den. Det gick kalla kårar genom min kropp och jag sprang ner till avd där klänningen hängde och visst var det MIN klänning hon hade tagit. Ja jag vet jag skulle ju ha en annan storlek men nu har jag inget artikelnr inget att gå på. Nu är det bara att ta sig in till olika Åhlens och leta. Jag skulle antingen ha köpt klänningen igår eller frågat om en mindre storlek, VARFÖR!? Varför gjorde jag inte det!? Vart tog impulsköpet vägen!?

3 kommentarer:

Anonym sa...

om det var en DAM som köpte din klänning var det nog inge för dig iaf

Anonym sa...

Klart du skulle haft klänningen eftersom du tyckte den var snygg!

Vad tråkigt Karin att ngn annan hann före. Såna tillfällen önskar man att man kunde frysa tiden så kunde du roffat åt sig klänningen och köpt den själv*skrattar*

Håller tummarna att du hittar den...

Karra sa...

Dam, Tant, Tjej, Kvinna ja många benämningar finns det.. JAG skulle ha haft klänningen!!!