torsdag 30 oktober 2008

Hittade en klänning!!

En annan snygg grå klänning jag hittade på Åhlens igår kväll.
Men jag åker in till stan nästa vecka iallafall och letar efter den andra. Den kan liksom inte bara försvinna från mina tankar SÅ snygg är den. Man kan aldrig få för mycket kläder eller hur!?
REA var det på klänningen när jag kom till kassan, 199kr (ord 299kr)
Ett riktigt kap, jag är så nöjd!

Några accessoarer som jag tänkte ha till plus
svarta strumbyxor och svarta stövlar, vad tror ni om det?
Dopet kommer ha grått och blått som färgteama!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jätte fint! Hoppas på att få se många bilder sen från dopet :-) Hoppas du hittar den andra klänningen du vill ha med. Så irriterande när man hittat nåt man verkligen vill ha och det är slut. Kram Anna (http://forsmans.blogg.se)