onsdag 8 oktober 2008

dopinbjudan


Är super nöjd med dom

9 kommentarer:

Anonym sa...

Fina kort!
Nej det var inte din kommentar jag menade i mitt inlägg förut :-) Du såg kanske dem andra...

Vi ska inte kolla könet, tänkte det får bli en överraskning. Men jag mår ganska samma som med Agnes, så det känns som det blir en tjej igen, fast det vet man ju aldrig :-) nej, vi är inte gifta... än. :-)... men vi ska har vi sagt. Men det får bli någon gång efter vi flyttat. Kram Anna (forsmans.blogg.se)

MorsanMia sa...

Jättefin inbjudan
Blir det smörgåstårta??
Hoppas
;)

Karra sa...

Jag tror det får bli smörgåstårta efter dopet är redan klockan 13..

Karra sa...

Vart ska ni flytta Anna?

Karra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
MorsanMia sa...

HURRA!
Smgtårta!!!

Anonym sa...

Vi ska flytta till Mölndal i september nästa år. Vi har köpt ett gavelradhus i området Eklanda. Det håller på att byggas nu... Ska bli så härligt. Ska bli skönt o komma ifrån stan med barnen, känns tryggare att bo lite utanför. Finns 5 förskolor i området och 1 grundskola 100 meter från vårt hus...

Karra sa...

Har jobbar i Eklanda när jag bodde i gbg.. men då hade dom precis börjat bygga upp allt. Jätte mysigt område.. vad kostade huset?

Anonym sa...

Har du jobbat där! Skoj! Ja huset kostade 3,6 miljoner... Hoppas kunna få sålt vår lägenhet för minst 2,4. Men vi får väl se nu hur det blir på bostadsmarknaden... Nä nu blir det sängen. Börjat känna av lite i ryggslutet nu sista veckan. Hoppas det inte blir värre. Sov gott!