lördag 11 oktober 2008

LördagsMys



Här är det PF (pappafritt) så Maya och jag myser i massor!

7 kommentarer:

MorsanMia sa...

Ser ju inte direkt vikt vänligt ut..

Men gott

Ting sa...

Ser bra ut det där!
Gott!!!

Kaos-Anna sa...

Gött.
Men snart blir det ändring på kosten.

agnetha sa...

Aj Aj tänk på lille Eriks mage. GASER!!!!!!!!

Karra sa...

Älvan: Gaser av chips och jordnöttsringar? Choklad vet jag.. försöker undvika men jag är ju en chokladmissbrukare!!

fru kaos: Ja jag vet och därför passar jag på att njuta nu.. GOTT!!
men en chokladkaka blev över..

KakanH sa...

Har du varit hos mig och tagit kort? Nej just det vi kollade på en annan film. :P
Den andra bilden var nästan precis som här minus schweizernöten.
Önskar er en skön söndag.

agnetha sa...

Nötter ger gaser!!!!!!
Missbrukare?????? av choklad???
Nej nej,