lördag 18 oktober 2008

Frilufslivet i bilder

Vi tog bilen och åkte lååång ut förbi Hemmesta, Torsby och
Siggesta Gård för att få uppleva det riktiga skogslivet.
Lilleman sover gott i vagnen

Maya och Filip klättrar bland berg och stenar.
Letar efter tomtenissarna men dom är snabba att göma sig.

Vi går vidare in i skogen för att hitta ett bra grillställe.
Men vad kommer vi fram till...!?

Vi kom fram till en golfbana.
Ingen orka gå vidare.
Vädret började bli sämre, blåste och
solen var påväg bort så vi slog oss ner.
Vi grillade och fikade vid 6:e hålet.
Barnen var mycket nöjda men vi vuxna vände oss om
hela tiden och bara väntade på att några golfare skulle komma.
SÅ PINSAMT!!!
Men det kom inga som tur var..
Nästa gång blir det Nyckelviken, nära och bra och jag hittar där.



En mycket lyckad dag med många skratt!!!

1 kommentar:

Mitt Ursprungliga Namn Är "I" (Jag Är) sa...

Vad fin blogg du har Karra. Layout är toppen och innehållet oxå professionellt. Jag gillar den. Annars är jag en pensionerad sjukhuspräst som jobbat på Stockholms Sjukhem. Men så hjälper jag gratis olika nybildade företag att komma vidare i "cyberrymden". En ny butik har öppnat i Hemmesta Billiga Barnkläder. Kanske jag får sätta en länk om detta här hos dig? Second Hand så man inte behöver betala sig sjuk på det mest nödvändiga våra barn behöver! Kolla denna sida tack! http://hemmesta-barn.blogspot.se/