måndag 13 oktober 2008

Förslappad!

Helgen var väldigt lugn, vi gjorde inte mycket och det var rätt skönt. Maya tog helgen rätt bra också även om vi gjorde något äventyr. Vi tittade på tre filmer Indiana Jones, ok film. Sex in the city, herregud vad jag böla vilken super bra film och Righteous Kill, ok film. Nu efter denna lugna helg är man ju lite förslappad. Hur ska man få orken tillbaka! Skulle behöva röja här hemma, plocka undan. Jag har lyckats sätta på en tvättmaskin som nu har varit klar i 45min, kanske ska ta reda på den torra tvätten och hänga den nya, ja det borde jag men va fan, jag orkar inte. Någon som har lust med en fika!? Jag är så sötsugen, INTE bra...

Bara allt är fixat till fredag runt middagstiden för då får vi storfrämmat från GBG. Min älskade bästa vän ANNA m familj kommer då!!!

Inga kommentarer: