måndag 6 oktober 2008

Vilken underbar morgon!

Vakna kl7 av att Erik ville ha mat, han somna om efter sin matstund och kl7.45 vakna Maya och fick sin välling. Vi låg och myste en stund sen gick vi upp och gjorde oss iordning. jag åt frukost medans Maya lekte på sitt rum. Efter frukost börja jag plocka lite här hemma lite rörigt efter en "hel"dag hemma igår och jag plocka i och ur diskmaksin. ALLT detta hann jag med INNAN lämning på dagis och inget tjafs alls. Vilken underbar morgon!!!

Nu sitter man här i lugn och ro, Erik har somnat igen..
Väntar på att Anna ska komma över och hjälpa mig med bloggvärlden.
Sen ska vi inta en lunch tillsammans.. Vegetarisk pasta hade jag tänkt mig men så kom jag ju på att Anna kör ju GI... får hitta på något annat till henne, men vad!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ge henne en enkel omelett ;) Välkommen till bloggosfären!
Be anna att ta bort verifikationstexten. Den är så jobbig :)