onsdag 8 oktober 2008

Blev bara MAXI


Jag hämta Maya vid fyra tiden och sen tog vi promenaden ända ner till MAXI.
Som jag skrev förut så ville hon leka inne i minihuset och det fick hon.
Jag handla det jag skulle och och hämta henne. Hon sa att hon var törstig så vi köpte en festis och medans hon drack den vakna lilleman och ville ha mat så då fick han äta också.
När vi sen skulle gå hem hade klockan hunnit bli 17.45. Vart tog tiden vägen!?
Maya blev trött och då menar jag AStrött. Hon har grinat HELA vägen hem. Att gå och lyssna på detta är väldigt irriterande även om man vet varför hon är ledsen.
Väl hemma (18.15) så tog hon av sig ytterkläderna och gick raka vägen in på sitt rum och hämta snuttis och bädda ner sig i sängen. Jag efter och sa att vi är tvugna att borsta tänderna, tvätta oss och kissa ja då bryter hon ihop igen, jag kör på för att få det gjort och för att få henne i säng.
NU sover hon, hon däcka som en säl.
Jag får nog gå och lägga mig tidigt ikväll för jag annar att morgondagen börjar VÄLDIGT tidigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som det är fullt upp med två småttingar :-) Ska bli spännande o se hur det går att var hemma med två på heltid sen.

Tråkigt att Erik har ont i magen... En tjej kompis var på akupunktur med sin bebis som hade kolik. Det blev faktiskt lite bättre. Så ett litet tips bara.... Kram Anna (forsmans.blogg.se)