måndag 20 oktober 2008

dagens förlopp

Idag är det första dagen jag har båda barnen hemma. Maya är ju numera 25timmarsbarn och då är hon ledig på måndag och går mellan klockan 09.00-15.00 de andra dagarna.
Vi sov läänge idag till klockan 08.00 så skönt eftersom Erik har varit lite si och så inatt.
Vi gjorde oss iordning, jag kunde tom duscha. Vi tog en promenad, Jag med Erik i vagnen och Maya med Douglas i sin vagn. Vi stannade till vid en lekapark därefter intog vi en lunch på forum och lämna tillbaka ett Ellospaket och sen promenerade vi ner till MAXI där vi tog en fika och handla lite småsaker sen hemåt igen. Vi gick vid 10-tiden och var hemma runt 14.00-tiden så nästan hela dagen har vi varit ute. Nu sover Erik i sängen och Maya leker på sitt rum. Jag sitter famför datorn och softar. Snart dags att börja med middagen. Skulle vilja gå och vila en stund men det går väl inte. Jag ska nog gå och läga mig tidigt ikväll. Ja det ska jag!!

Inga kommentarer: