torsdag 9 oktober 2008

Ny dag

God morgon god morgon!
Natten blev inte så farligt som jag trodde.
Johan somnade först klockan 01.00, vad annars. Sen Erik efter att jag vaggat honom till sömn.
Därefter somnade jag och när Maya somnade det vet jag inte. När jag vakna klockan tre för matdags igen då sov hon. Denna dag börja tidigt för henne iallafall för hon vakna vid klockan sex då jag satt och mat Erik sen dess har hon varit vaken. Jag och Johan sov till klockan åtta och Erik sover än. Min älskade man tog sovmorgon eftersom han kom hem så sent igår, stackarn.

Har ringt till dagis och sagt att Maya kommer men dock lite senare för att slippa denna stress. Så det blir väl dagis här inom en timme. Känner på mig att idag kommer det bli en bra dag.
Idag ska jag fixa lite papper till FOLKSAM. Vår frys gick ju sönder för några veckor och än så länge har vi fått 2500kr för den. Nu ska jag skriva ner allt vi hade i frysen och skicka in.
hur fixar man en kvitto om man betalat över Internet!?

Jaha då vakna Erik och då är det matdags. Man är en verkligen en mjölkkossa. Slänger med pattarna överallt!

Inga kommentarer: