tisdag 21 oktober 2008

Boring!

Mitt liv måste vara det tråkigaste som finns. Så känns det iallafall. Varje dag är den andre lik. Händer inte alls mycket i mitt liv just nu, ialla fall inte på vardagarna. Helgerna som har varit har det varit fullfart hela tiden så det är kul. Helgen som kommer är det inget bokat, vad ska vi göra då? Funderar på om jag och Maya ska hänga på våra kära fd grannar till Friskis&Svettis på söndag!? Är det okej, Marie!? Ja, helgen därpå då smäller det högt återkommer med mer info om det längre fram.

När jag hämtar Maya sen vid klockan tre så ska en av hennes kompisar följa med hem. Jätte kul för henne och förhoppningsvis för mig med. Antingen leker dom jättebra på hennes rum eller så bråkar dom och river ut allt som finns på Maya rum. Vad har jag gett mig in på!?

Ska nog försöka vila en stund innan helvetet släpper löst!

Inga kommentarer: