fredag 10 oktober 2008

Förmodligen kolik

Som sagt Erik var vaken från 18.0. - 01.00 igår men det var som värst mellan 22.00-01.00 då skrek han hela tiden det enda som hjälpte var att slänga upp honom på axel och gunga honom och gå.. som tur var så somna han tillslut och natten blev bra. Han sov tre timmar och åt sen tre timmar igen så jag är rätt nöjd.

Jag undrar vad är det som gör att dom skriker just på kvällar/nätter och vad är det som gör att dom helt plötsligt slutar?

Var och läste på nätet igår om kolik och mycket stämmer så det är nog det. Ska ringa till BVC nu och fråga vad dom tror och vad man ska göra. Det som var bra var att jag INTE ska äta choklad för det är inte bra för kolikbarn, gasbildande. Eller bra och bra, jag behöver tänka på vad jag äter. Sedan 15sep -08 har jag gått ner 10kg och jag hoppas det fortsätter. Men nu så måste jag väl börja anstränga mig för att det ska fortsätta..

Inga kommentarer: