lördag 11 oktober 2008

vardagsrummet fullt med karlar

Bossen själv från Kristinehamn

Hela gänget


Jag har 8stycken karlar i mitt vardagsrum, var en av dom
är min egen men ändå. Jag blir helt spattig även om dom
är 10-15år äldre. Fan man är ju inte van med så många
karlar runtomkring sig. Hade man vetat att man skulle få stor
främmat så hade man ju städat ordentligt innan dom kom.
Men förhoppningsvis är det "vanliga" karlar som inte märker av
att det är lite dammråtter i hörnen, att det är leksaker överallt
och att disken står kvar på diskbänken.

7 kommentarer:

MorsanMia sa...

tycker du inte karlar är att ta i??!!

Karra sa...

Vad är dom då? Gubbar!?

MorsanMia sa...

Ja gubbar blir väl bra.
En karl är väl någon med pondus och som är lite extra manlig.
Hälsa

Ting sa...

Nice med massa karlar! =O)

Karra sa...

Mmmm very nice!!!

Kaos-Anna sa...

Ska jag ta vinaren och komma över!!?? Är dom kvar?????

Karra sa...

tyvärr dom gick vid 16.30, fotbollen lockade mer än en ny förlöst mamma. Men nästa gång kanske!?