söndag 26 oktober 2008

Vad gör jag uppe!?

HELA familjen sover nu, varför inte jag!? Ja det var en bra fråga.. Erik åt vid 00.30 nu ligger han i sin säng, Maya somnade vid 22.00 och min kära man ligger i soffan och snarkar. Tänker inte väcka honom han får sova där så länge han kan. hatar hans snarkande, det stör min sömn. Det var väl mer förut för nu störs ju sömnen var 3:e timme än då. Nä jag ska nog somna in jag med så jag får lite sömn tills nästa måltid. På sista tiden har lilleman sovit 3-4timmar på nätterna och det känns väldigt bra när man vaknar på näter och försöker räkna ut timmarna. Jag blir glad!! Imorgon ska vi ev på friskis&Svettis, det beror på hur Maya mår. Jag börjar ana oro med henne. Kladdig, kletig, röda och rinnande ögon = ögoninflammation. Ja vi får väl se!
Vår lilla granntjej har fått vattkoppor. Vi åt middag hos dom igår. Kanske inte så bra!! Vi tror Maya har haft det men är inte säkra. Lilleman som bara är 6v på måndag har ju inte haft det självklart. Hur går det OM han får det? Är det ok? Fixar han det? Måste nog ringa vårdguiden och höra.. Nä nu säger jag GOD NATT!!!

Inga kommentarer: