fredag 17 oktober 2008

Fredag!

Detta blir en lång inlägg för jag kommer inte vara inne mer idag.
Har ju STOR främmat från GBG.

Idag tog jag en promenad direkt efter jag lämna Maya på dagis och rundan slutade på MAXI där lilleman åt och skit och vi handla. Jag pratade med konditorn och två stycken 30bitars tårtor skulle kosta 1700kr och då får jag dom precis som jag vill ha. MEN jag måste hämta dom på torsdagkväll eftersom vi åker då och vi ska ju inte ha dom fören på lördag em, vet inte om det känns helt okej. Vill inte orska magsjuka för mina nära och kära. Tjejen från Gullspång har inte ringt än, får nog ringa själv en gång till. Får kolla flera alternativ till veckan.

Illeman har blivit bättre men lite magknip har han än men han sover nu i längre perioder. Inatt sov han i 4,5timme, I like it! Hoppas det fortsätter.

Maya leker nu för fullt med polarn Filip. Dom leker jättebra ihop men dom är ju 3år så en massa bus hittar dom på också. Nu ska vi ta en promenad och låta barnen springa av sig så man får en tidig barnfri kväll så vi vuxna kan umgås och ha trevlig tillsammans.

Inga kommentarer: